Twój produkt ma unikalne cechy i przewagi terapeutyczne, ale jak upewnić się, że informacja o nich dotrze bezpośrednio na biurko lub do smartfona właściwego lekarza, farmaceuty czy pielęgniarki? Jak przebić się przez szum informacyjny i zainicjować realne zainteresowanie w ściśle określonej grupie docelowej?
Jesteśmy ekspertami w precyzyjnej, wielokanałowej komunikacji z personelem medycznym. Dzięki naszej unikalnej, budowanej przez lata bazie kilkudziesięciu tysięcy kontaktów oraz sprawdzonym narzędziom, dostarczamy Twój przekaz dokładnie tam, gdzie powinien trafić – skutecznie, mierzalnie i w pełnej zgodności z Prawem Farmaceutycznym.
Sukces kampanii komunikacyjnej zależy od dwóch czynników: do kogo mówimy i jak to robimy.
Precyzyjnie segmentowana baza kontaktów HCP
Dysponujemy jedną z największych na rynku baz specjalistów medycznych. Pozwala nam to na precyzyjne targetowanie kampanii z podziałem na kilkanaście specjalizacji (m.in. stomatolodzy, psychiatrzy, okuliści, kardiolodzy, ginekolodzy, pediatrzy, diabetolodzy), lekarzy POZ, farmaceutów, techników farmacji, pielęgniarki i położne.
Podejście wielokanałowe (Omnichannel)
Nie ograniczamy się do jednego kanału. Projektujemy zintegrowane kampanie, w których działania w Social Mediach, e-mail, SMS i telemarketing współdziałają ze sobą, aby zwiększyć skuteczność przekazu i zbudować spójne doświadczenie dla odbiorcy.
Wykorzystujemy sprawdzone i efektywne narzędzia marketingu bezpośredniego, aby Twoja informacja o produkcie, usłudze czy problemie terapeutycznym dotarła do celu.
Projektujemy, realizujemy i raportujemy kampanie e-mailowe zoptymalizowane pod kątem wysokich wskaźników otwarć i kliknięć w środowisku medycznym.
Idealne narzędzie do szybkich, bezpośrednich komunikatów, zaproszeń na webinary czy krótkich przypomnień, gwarantujące niemal 100% odczytanie.
Nasz wyspecjalizowany zespół buduje osobiste relacje, weryfikuje zainteresowanie, przeprowadza ankiety i umawia spotkania dla Twoich przedstawicieli.
Zanim zaczniesz mówić, posłuchaj. Realizujemy badania, które pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby i opinie Twojej grupy docelowej, aby zoptymalizować komunikat.
Docieramy do niestandardowych grup odbiorców w mediach społecznościowych, wykorzystując zaawansowane możliwości targetowania do profesjonalistów medycznych.
Efektywna komunikacja to również wsparcie dla Twoich własnych struktur sprzedażowych. Dostarczamy narzędzia i wiedzę, które zwiększają skuteczność zespołów w codziennej pracy.
Materiały promocyjne i handlowe:
Opracowujemy merytoryczne i zgodne z regulacjami narzędzia wspierające pracę przedstawicieli: ulotki, katalogi, analizy przypadków (case studies) i prezentacje.
Technologie wspierające sprzedaż:
Tworzymy dedykowane platformy online, aplikacje mobilne oraz wdrażamy i optymalizujemy narzędzia CRM, aby usprawnić pracę i raportowanie.
Szkolenia dla Zespołów sprzedażowych:
Prowadzimy praktyczne szkolenia z zakresu skutecznej komunikacji, argumentacji medycznej i etycznego promowania produktów w branży farmaceutycznej.
Baza kontaktów do specjalistów medycznych z podziałem na specjalizacje.
Dysponujemy kontaktami do lekarzy kilkunastu specjalizacji a także do farmaceutów, techników farmacji czy pielęgniarek i położnych opisanych poniżej. Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię grupy specjalistów, skontaktuj się z nami.
Chcesz porozmawiać o strategii, edukacji lub transformacji cyfrowej? Skontaktuj się z nami i przedstaw nam swoje potrzeby — przygotujemy rekomendacje dopasowane do Twoich celów.
Trzymiesięczna kampania dla UMB budująca rozpoznawalność projektu onkologicznego w Polsce, Ukrainie i krajach UE. Uruchomiliśmy profile w 5 kanałach, precyzyjnie targetowane działania oraz materiały foto/wideo. Efekt: 579 029 unikalnych odbiorców, 761 297 wyświetleń, dotarcie do 29 krajów.
Trzymiesięczna kampania dla UMB budująca rozpoznawalność projektu onkologicznego w Polsce, Ukrainie i krajach UE. Uruchomiliśmy profile w 5 kanałach, precyzyjnie targetowane działania oraz materiały foto/wideo. Efekt: 579 029 unikalnych odbiorców, 761 297 wyświetleń, dotarcie do 29 krajów.