Uniwersytet Medyczny w Białymstoku stanął przed zadaniem zwiększenia rozpoznawalności projektu badawczego „Przeciwciała monoklonalne w skojarzeniu z analogami tiazolidynonu jako nowoczesna strategia przeciwnowotworowa”. Wyzwanie było szczególnie ambitne – w krótkim, trzymiesięcznym oknie kampanii należało dotrzeć do środowiska naukowego i medycznego w Polsce, Ukrainie oraz w wybranych krajach UE.
Cele i oczekiwania
Klient oczekiwał od nas skutecznej i mierzalnej kampanii komunikacyjnej, której główne założenia obejmowały:
Aby osiągnąć ambitne cele, przyjęliśmy zintegrowaną strategię, łączącą precyzyjny dobór kanałów komunikacji, spójny storytelling i profesjonalną produkcję multimediów. Działania oparliśmy na czterech filarach:
Dostarczony przez nas ekosystem komunikacyjny obejmował:
Efekty kampanii znacząco przekroczyły zakładane wskaźniki:
Kampania NAWA UMB połączyła skuteczną dystrybucję treści z wysokiej jakości produkcją multimedialną, zapewniając trwałe aktywa wizerunkowe i wzmacniając międzynarodową pozycję UMB w obszarze badań onkologicznych.