Dynamiczny rozwój wiedzy dotyczącej diagnostyki i terapii ADHD sprawia, że zarówno lekarze, jak i pacjenci potrzebują wiarygodnych, aktualnych i łatwo dostępnych źródeł informacji. W odpowiedzi przygotowaliśmy projekt edukacyjny łączący perspektywę HCP i osób żyjących z ADHD – oparty na evidence-based medicine, zgodny z wytycznymi i przełożony na praktyczne zastosowanie oraz codzienne funkcjonowanie. Projekt adresuje typowe bariery: ograniczony czas lekarzy, rozproszone treści, utrwalone mity i brak narzędzi do rozmowy z pacjentem. Dostarczamy skondensowane moduły merytoryczne dla HCP, materiały w przystępnej formie dla pacjentów, a także interaktywne formy (webinary, kalkulatory, VOD) ułatwiające wdrożenie wiedzy w praktyce. Celem case study jest pokazanie, jak dzięki przemyślanej architekturze projektu, współpracy z ekspertami i wielokanałowej dystrybucji udało się zwiększyć kompetencje kliniczne, poprawić doświadczenie pacjenta i podnieść wskaźniki zaangażowania w edukację zdrowotną.